چشم انداز بلند مدت شرکت دارویی به بان شیمی

 mission vision zegchem

از آن روی که برای دستیابی به یک برنامه راهبردی، تدوین درست و دقیق چشم انداز شرکت امری مهم به شمار می رود، بخش های مختلف چشم انداز، به صورت کاملا مشخص و شفاف به شرح زیر طبقه بندی و تبیین شده است:

فلسفه کاری و ارزش های بنیادی

شرکت دارویی به بان شیمی، فلسفه کاری خود را جلب رضایت مشتریان و به وجد آوردن آن ها از طریق اقدامات صحیح و مناسب در حوزه های ساختار سازمانی، تحقیق و توسعه، بازاریابی و فروش و ایجاد سودآوری از طریق اعطاء ارزش به مشتریان می داند.

تنوع فعالیت

این شرکت به عنوان یک سازمان کارآفرین و دانش بنیان در زمینه های تولید، تجارت، سرمایه گذاری، پژوهش و آموزش در سطح ملی و بین المللی گسترش می یابد.

تنوع بازار

بازارهای هدف محصولات و خدمات شرکت که با بهره گیری از آخرین استانداردهای بین المللی فنی و زیست محیطی تولید می شود شامل:بازارهای دارو و ملزومات پزشکی، دارو و ملزومات دامپزشکی، مواد بهداشتی و افزودنی های اختصاصی صنایع غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد دفع آفات کشاورزی است که با ایجاد واحدهای کسب و کار مستقل راهبردی، توسعه خواهند یافت.

جایگاه بازار

این شرکت از طریق اجرای صحیح فرایندهای نوین کسب و کار، تولید محصولات نوآورانه و دانش بنیان، و ارائه خدمات مناسب به مشتریان مطابق با ارزش های محوری خود، همواره از شرکت های رهبر، پیشرو و تعیین کننده در بازارهای هدف خواهد بود.

جغرافیای بازار

اولویت جغرافیای فعالیت شرکت، ابتدا توسعه بازارهای داخل کشور و پس از آن بازار کشورهای همجوار، آسیای میانه، اروپا، آمریکا و سایر نقاط دنیا خواهد بود که با معرفی و عرضه محصولات با کیفیت و رقابت پذیر، و نیز ایجاد و ارتقاء برندهای ماندگار با استفاده از آموزشو فرهنگ سازی اصولی از طریق رسانه های ارتباطی به دست می آید.

منابع انسانی

رویکرد شرکت در زمینه منابع انسانی، بهره مندی از کارکنانی مجرب و متخصص، هوشمند و آموزش پذیر، وفادار و مسئولیت پذیر با خلاقیت بالاست که می تواند با بکارگیری دانش و فناوری روز دنیا ضمن به روز رسانی سیستم های مدیریتی و ایجاد سازمانی چابک، تمایز را در تنوع سبد کالا و نوآوری پایداری در محصولات هویدا سازند. همچنین ارتقاء سطح علمی و معیشتی کارکنان، داشتن رویکرد مدیریت مشارکتی و افزایش همکاری های درون سازمانی، ایجاد خانواده منسجم و پرانگیزه پرسنلی و تبدیل آنها به سفیران سلامت در جامعه از اصول مدیریتی شرکت است.

آینده تجاری

با توسعه و گسترش بازارها، چه از منظر جغرافیایی و چه از منظر تنوع و ارتقاء محصولات تلاش خواهد شد تا با اصلاح ساختار سازمانی و توسعه در بخش های مدیریتی، زمینه تبدیل واحدهای کسب و کار راهبردی به شخصیت های اقماری بر حسب بازارهای مختلف و تبدیل شدن به یک گروه صنعتی قوی فراهم شود، که در مجموع زمینه ساز ورود شرکت به فرابورس و بورس خواهد بود.

 

JoomShaper